783426Mentre tot el PP vota en el ple contra la reclamación del cèntim sanitari dels hidrocarburs, l’Agència Tributària facilita el model de sol·licitud i explica quins passos s’han de seguir.

La Plataforma per Sant Antoni de Benaixeve ha comunicat a l’ajuntament com sol·licitar la devolución del cèntim sanitari, que pot suposar una quantitat  de 3.000 €. A més, qualsevol ciutadà o professional que complisca els requisits, pot reclamar-lo seguint els passos exposats en els enllaços de l’Agència.

L’equip de govern del PP viu d’esquena a la realitat i d’esquena a les propostes que fem, encara que beneficien les malparades arques municipals que han deixat en fallida després de la nefasta gestió municipal dels últims anys”, afirmen des de la Plataforma.

Els regidors populars rebutgen tots i cadascun d’ells, aceptar la moció que es presenta des de la SAB, en referència a la quantitat que s’ha pagat pels vehicles municipals i posar a l’abast de la ciutadania el model, penjant-lo en la web municipal. Des del PP afirmaren que la cosa no estava clara, que ja es veuria, i votaren en contra.

L’Agència Tributària estipula el procediment de devolución i facilita tota la información al respecte. O siga, tot el contrari al que opina el govern municipal.

La quantitat pot suposar, grosso modo, uns 3.000 € o fins i tot més. Únicament cal sol·licitar-ho i esperar la resolución.