joves amb compromisEl passat 6 d’agost se celebrà l’assemblea local per tal de constituir legalment el col·lectiu de Joves de la localitat. El punt més important de l’assemblea fou l’aprovació per unanimitat dels membres de l’executiva local.

Alexandre Cucala fou nomenat nou secretari local, Raquel Martínez serà la secretaria d’organització i Cèlia Cerezo i Enric Domínguez, secretaris de finances i de comunicació respectivament.

A més de la constitució del nou col·lectiu i de la tria de l’executiva, el col·lectiu de Joves amb Compromís per La Pobla insistí en la necessitat de dinamitzar les activitats destinades a la joventut en la població. En este sentit, han presentat una proposta perquè l’Ajuntament promoga la participació de tota la joventut en l’organització d’activitats culturals i d’oci.

També és necessari que des de l’Ajuntament es promoga l’associacionisme juvenil, que permet la participació directa i democràtica en la llar jove, que farà les funcions de Consell de la Joventut i s’integrarà en la xarxa de Consells de la Joventut del País Valencià”, afirmà el secretari local, Alexandre Cucala.

Una altra de les propostes incloses en este document és la recuperació del festival de música Cebarock i la supressió del finançament d’altres activitats de dubtosa moralitat i amb perill per a persones i animals.

Durant anys este poble ha vist com el seu jovent ha passat de fer la seua vida en ell, a fer-ho en els pobles del voltant. A poc a poc, l’oferta d’oci s’ha vist reduïda fins a arribar un moment en què ha desaparegut per complet, en alguns casos per pressions i pegues continues posades des de l’Ajuntament de La Pobla de Vallbona. Joves amb Compromís volem un canvi radical en les polítiques destinades a la joventut”, conclou Cucala.