Camp de Túria es tiny de taronja amb les primàries de Compromís

iK3hL0eLPer primera vegada en la història de la comarca de Camp de Túria, un partit, la Coalició Compromís, enceta un procés vertaderament de primàries que permetrà a la ciutadania, de manera directa, triar els candidats que encapçalaran i conformaran les llistes de la coalició en cadascuna de les localitats. Pobles com Llíria, l’Eliana o Bétera han fet públics ja els noms d’alguns dels candidats i candidates.

Hui acaba el termini per a presentar les candidatures, tant per a l’alcaldia com per a la resta de la llista. Així, a Bétera, tota persona que se cense podrà triar el cap de llista per a les properes eleccions. La primera candidatura formalitzada ha sigut la de Cristina Alemany, actual regidora i portaveu del grup municipal Compromís a Bétera.

També destaca l’Eliana. Isabel Montaner ha presentat la seua candidatura per encapçalar la llista a la localitat. Isabel és secretària de les sectorials de Comunicació i Joventut al si del col·lectiu local. Respecte als candidats i candidates per a conformar la resta de la llista, per ara s’han presentat cinc candidats: Ximo Real, Ignacio Olivas, Miguel Elizalde, Carmen López i Jordi Real.

El cas de Llíria és també significatiu. Fins ara, hi ha presentades tres candidatures a l’alcaldia: Paco García, regidor i actual portaveu del grup municipal. Vallivana Murgui, també regidora del Compromís i Miquel Barona.

Pel que fa als membres de la llista, Empar Llácer, Elvira Pedrola i Jorge García, han donat un pas important, han formalitzat la seua candidatura com a membres de la llista.

Del 4 de desembre al 21 de gener està obert el termini per inscriure’s al cens de primàries que permetrà a qualsevol persona del País València triar la llista a les Corts Valencianes i als respectius ajuntaments.

Arxivat en: General