“Este dijous hi ha ple, i el govern municipal no té res a proposar?”, eixa és la pregunta que es fan des la Plataforma en conéixer els punts que conformaran l’ordre del dia del ple d’este mes.

Des de la Plataforma de Sant Antoni continuen: “¿no hi ha res a proposar o explicar sobre l’aigua, les sentències urbanístiques condemnatòries, l’enllumenat, els llibres inexistents pagats, la piscina, el camp de futbol, el FES, el mercadet, la nejeta, la borsa de treball, la devolució de l’IBI, els locales i espais municipals…?”

Critiquen amb duresa la manera de gestionar un poble de més de 8.000 habitants i que la ciutadania de Sant Antoni no es mereix este govern.

Des de la Plataforma es convida als veïns a acudir al ple per saber com es gestiona el municipi i els diners públics. Se celebrarà el dijous 27 de març a les 18:30 al Saló de Plens.

“El ple no tindrà contingut, més enllà d’informes preceptius i “donar comptes” periòdics: seguiment del Pla d’ajustament, informe de Morositat i compliment de l’Estabilitat pressupostària.

Un govern municipal perdut, paralitzat, sense iniciativa i, el pitjor de tot, sense capacitat per proposar a la ciutadania solucions per als problemes que la seua gestió ha creat. I encara estem sense Pressuposts 2014. Un alcalde i sis regidors del PP en l’equip de govern, tots cobrant milers d’€ a l’any, un ple ordinari cada 2 mesos i no tenen res nou per portar al ple?”, denuncien des de la Plataforma.

Será l’oposició, una vegada més, qui dote de contingut el ple amb la mocions i preguntes. Els regidors de la Plataforma han presentat diferents mocions i preguntes: des de la devolución del “cèntim sanitari” fins a la creació d’Ordenances que regulen l’ús i les condicions de cessió dels locals, instal·lacions i espais municipals.

“Pot ser a última hora l’equip de govern presente alguna moció improvisada i de poc contingut per a eixir del pas”, conclouen els regidors de la Plataforma.