Neus Sánchez i Francesc Vila s’incorporen com a nous regidors del grup municipal de Compromís per Bétera en substitució de Joano Baudés i de Jose Rodado, que han hagut de deixar el seu càrrec per circumstàncies diverses que expliquen en la nostra última revista. Joano i Jose també fan pública la intenció de posar tota la seua experiència “a disposició de Compromís per Bétera”. Neus i Francesc, per la seua banda, exposen en la revista les seues idees polítiques i els projectes com a nous regidors.

vila vertical
Francesc Vila: “Insistim en la bona gestió, en la transparència, en estar al costat de les persones”.

neus vertical
Neus Sànchez: “Aprofitaré la meua experiència prèvia com a regidora per dur a terme una faena efectiva de fiscalitz

jose vertical
Jose Rodado: “Deixar la regidoria és una dura i involuntària decisió, i vull agrair el suport incondicional del col·lectiu”.

joano vertical
Joano Baudés: “Compromís és una fórmula d’èxit i treballarem perquè siga un gran partit al servici dels ciutadans, mai al revés”.